Helena

Våga lev din dröm

nästa lördag

Publicerad 2012-05-05 11:47:17 i Vardagsbabbel,

Lördag för lördag. Mycket har hänt. Valborg har firats, körlektion har körts, övernattning och heldags sökning på kaggeholms folkhögskola har genomförts. Gillingebaban avklarats och Thailandsplanerna krossats. Alldeles för få timmars sömn, så nu väntar en lugn helg. Orkar inte mycket, tittade på hockeyn och åt choklad igår, säger väl allt om orken. Idag ska jag och toppe bara mysa, kolla på lost och äta massa gott. hihi.
kanske skriver mer om allt det där, det får vi se. Ha de gött och simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela