Helena

Våga lev din dröm

söndagssofta

Publicerad 2012-05-13 20:04:59 i Vardagsbabbel,

Idag har jag varit kyrkgrupp och sjungit i gudstjänsten. Vi träffade Gilja och Henrike från Litauen som vi planerar att göra en körresa till i slutet av augusti! Så under kyrkkaffet så planerades den resan! Jag känner att 2012-2013 kommer jag vara mer utomlands än i Sverige, haha!

Sen blev det övningskörning hem till Idahooe, där det var supertrevlig brunch ute i solen med american pancakes, hemmapressad (tror jag) apelsin juice, fruktsallad och muffins! Tillsammans med Jorunn och Pia satt vi ute i solen och pratade på om ditten och datten. Jag uppskattar verkligen att det gamla gänget, så kallat SMKbrudarna har börjat ses mer nu! Wopido! Kände mig dock som en liten tant där jag satt och smörjde in mig stup i kvarten med två olika sortes solcreme. (Nyinköpta av mig) har fått solexem varenda dag det varit sol och jag vistats i den, känns liksom inte värt längre, såå bara att smörja!

Konserterna och personalfesten på boule bar igår var också mycket lyckade! Shoppsade även lite på loppisen som hölls på hela norrtullsgatan! Nu blire soppmiddag! GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela