Helena

Våga lev din dröm

galaxer i mina braxer

Publicerad 2012-11-22 13:43:00 i Vardagsbabbel,

 
 
Hej på er!!
Datorn vill inte riktigt sammarbeta med mig nu, men en liten blombild till fick ni allt se, frukten får väl bli ett senare tillfälle! Visar brallerna jag köpte också. Waki waka, finns huur mycket som helst av denna sort som råkar vara en sort som Helenii tycker mycet om! Efter marknaden så åkte vi iaf till våran Thailektion. Näst sista, känner mig inte direkt färdiglärd. Haha! Sen skulle jag egentligen ha följt med hem till Tim för att åka på en hängkväll med internationella kyrkan, men jag kände mig alldeles för trött! Det får bli en anna gång! Ska upp tidigt imorgon för att gå på frukt marknad med Toto, det blir kul de! Jag ska köpa massa mango och annanas! Wiiho! Jordgubbar finns det också, tror dock inte dom smakar sådär bra som svenska midsommarjordgubbar gör.. Får bli mango instead! 
 
Hoppas det är bra med er alla fins vänner som läser, tog lite bilder på min familj här, men måste börja med Thai nu. I helgen har jag nog endel tid. Få bli då! Prata med toppe ska jag också göra ikväll, som jag har längtat!
 
Popgun (vi ses, tänker på popcorn och gun)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela