Helena

Våga lev din dröm

Dan före dopparedan

Publicerad 2012-11-07 14:06:12 i Vardagsbabbel,

Shit pomfritt! Imorgon åker jag. Hade ett hejdåkalas igår och idag slog det mig med 100km/h i ansiktet att jag verkligen åker imorgon. Är så hejdundrande nervös så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller börja. Mitt rum är ett bombnedslag och inte en endaste sak är packad eller tvättat. Hurra. 
Med lite struktur här i livet ska jag alltså
     -packa upp floridaväskan
     -tvätta
     -packa ner thailandspakningen
     -avregistrera mitt mobilabonnemang
     -skaffa ICA bankkort
     -städa rummet (kommernog ske automatiskt när jag börjara packa upp och packa ner)
     -skriva ut försökringspapper
     -checka in online
     -få myggnät av elvira
     -ringa thierry och skicka ett brev
 
Jaaa, det där var väl allt. Då kör vi. Juste ladda upp bilderna från florida och publicera här också, bara för att rensa hjärnan. Hej svej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela