Helena

Våga lev din dröm

Elefantparken

Publicerad 2012-11-27 03:04:16 i Vardagsbabbel,

Har hänt väldigt mycket sen sist. Blir en bildbomb från i helgen. Börjar med elefantparken. Fick titta när elefanter målade tavlor och sparkade fotbollar, red på elefant med pi saramu (mamman) och hade det allmänt väldigt trevligt med familjen. Stor skillnad på hur gäster och elefanter behandlas här mot
i sverige.
. Ingenting är för krångligt, vill man ta foto så gör gärna elefanten en massa trix! Dessutom är det karenernas heliga husdjur och blir behandlat därefter.
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela