Helena

Våga lev din dröm

facetime

Publicerad 2012-11-12 17:56:41 i Vardagsbabbel,

Så skönt att internett är bra här. Perfekt att ringa gonattsamtal med tidsomställningen för mig! Dock vet jag inget hur det blir med internett i nästa familj så man får passa på! 
Idag har jag köpt en karenväska! Wiiho! Så fin. Älskar den slappa stilen. Såå skönt, bild kommer någon gång. Ulrika har visat mig runt i lite i stan. Massa butiker med billiga kläder, massor av annorlunda lukter på marknader, trånga gator och gladafärger. Måste åka dit i en tuktuk och bara fota någon dag.
 
Min första Thailektion har jag också haft, kommer åka med Tim, britten dit imorgon. Är inte lätt ska jag säga er, finns liksom inget som är likt att hänga upp det på! Meeen jag ska lära mig! Hoppas det är bra i svea rike! Puss och gonatt från Chiang Mai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela