Helena

Våga lev din dröm

godmorgon

Publicerad 2012-11-14 04:46:00 i Vardagsbabbel,

Sitter här och är lite nervös.
Har en egen dag idag. Är upp till mig vad den ska fyllas med. 
 
Började i vanlig ordning med frukost och nu har jag repeterat Thai. Men nu då? Här vid datorn kan jag ju inte sitta och trycka. Funderar på att gå och simma och äta på en restaurang jag vet här i närheten. Så måste jag plugga lite till innan lektionen, men känner att jag måste iväg nu, på egen hand! Hihi! 
 
Det andra jag är nervös för är att på fredag ska jag på ungdomsläger, hopplahej va spännande. Är borta till söndag och då åker jag direkt till min nya familj. Sen kommer jag inte prata svenska annat än på skype, om internett finns! Pirrigt.
 
Nej nu måste jag iväg och göra något för att få bort lite av alla de små fjärilarna i magen! Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela