Helena

Våga lev din dröm

lé karen bag from lé fairtrade shop

Publicerad 2012-11-22 04:19:44 i Vardagsbabbel,

 
 
 
Förra veckans sköna fynd. Fick en kjol och tjöja av familjen igår också! Känner att jag tillslut kommer gå runt som en av dom. Haha, förutom att jag är "farang" (viting på thai). Idag ska jag och Tim in och leta mer roliga saker. Vill hitta ett par linnebyxor! :) Och så måste jag köpa balsam och lite annat nödvändigt. Ska se om posten har kommit fram som dom skickade från sverige i förra veckan, det borde den tycker jag! 
 
 
Har fått reda på mer om mitt schema, kommer kunna observera första veckan, pjuh, sen kan jag se vad jag kan bidra med osv. Vi ska t.ex. sätta upp en julshow med ungdommarna i kyrkan! Wiho! Där lär det bli dans (; Så ska hitta några bra jullåtar på förslag tills på lördag (Evelina, hjälp!!)
Hoppas det är bra med er, här ligger temperaturen fortfarande över 30, haha! Känns extremt kallt i mitt rum där jag har AirCondition nedsatt på 25 grader, jag har gåshud där inne alltså. Sjukt. Hej svej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela