Helena

Våga lev din dröm

Schema

Publicerad 2012-11-21 07:01:39 i Vardagsbabbel,

Fick precis ett scema mailat till mig!! Shit va spännande. Det enda är ju att jag inte vet vad som förväntas av mig på alla hostel, på bibelskolan, söndagsskolan, med ungdomsgruppen i kyrkan osv. har mailat tillbaka och bett om ett möte innan helgen, så att jag har helgen att planera på! :)
 
Något jag tänkt på är också att jag skulle vilja fortsätta med Thai undervisningen, iaf en gång i veckan. jag undrar om det är möjligt,. Har märkt att jag tycker det är himla roligt med språk när man är på resa såhär! När jag var i Senegal tyckte jag det var sjukt kul med franskan och här med Thai, kanske ska plugga det när jga kommer hem, språk? Haha, skulle jag hört mig själv säga det här för några år sen hade jag skrattat så jag grät. (språk var mitt hatelihat och sämta ämne alla kategorier) Antar att mycket kan förändras med tid och erfarenhet. Men vi ska inte dra några förhastade slutsatser, just nu är det kul och så får det vara bra så :)
 Vet inte om man ser, men igår facetimade jag, toppe och peng peng, gulliii!
 
Har varit och simmat, fett härligt! och nu ska jag äta luch för att sedan åka på lektion! :) Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela