Helena

Våga lev din dröm

Thaithaithai

Publicerad 2012-11-13 15:10:00 i Vardagsbabbel,

Pluggar Thai så jag blir yr i bollen. Men om jag lär mig allt vi går igenom på lektionerna kommer jag kunna fett mkt efter två veckor! Får åka med Tim, britten, till och från lektionerna. Mycket snällt må jag säga. fattar dock inte hur han vågar köra i denna galna trafik!
 
Fick sitta ute en timme i bikini idag och sola när jag läste också, såå skönt. Bikini är absolut inte okej att ha annars, linne går inte heller för sig. T-skirt är det som gäller (och shorts till knäna). Eller avskurna ärmar möjligtvis, men inte något urringat. Mycket av sommargarderoben stannade i Sverige och mycket av det jag trodde skulle vara okej, var inte okej. Heja heja. Det blir till att köpa nytt här istället, men det är ju billigt, så är ju inte så illa!
 
Har precis ätit glass, hihi, och nu ska jag fortsätta plugget. Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela