Helena

Våga lev din dröm

trött

Publicerad 2012-11-28 16:54:15 i Vardagsbabbel,

Är vädigt trött just nu, har inte gjort mycket idag, men det är som om at tröttheten slagat till just därför. Var ute och sprang på eftermiddagen och pysslade lite med pärlor som jag köpt. Gudstjänst var vi precis på och nu sitter jag här.
 
Imorgon ska jag träffa en svensk grupp som har kommit hit, tillsammans med Ulrika och lite karener bl.a. min vän Tijor som jag träffade i måndags. Sen ska jag hämta ut brev som verkligen borde ha kommit, på kvällen ska jag till ett hostel där bl.a. Kiki bor där jag ska sova sen också. Loi kratong hoppas jag också kunna gå på på kvällen. Fredag börjar jag också tidigt och sen är det sweet december fre-lör natt så nu är det mycket som händer. Bra att jag blev så nedrans trött! Jaja, det ger sig, väntar ut att toppelito kommer hem så vi kan skypa, sov så gott sen allihopa, det ska iaf jag! 

Kommentarer

Postat av: Dorothea

Publicerad 2012-11-29 17:31:45

Hej
Vad kul att läsa din blogg:) Du måste vara full av intryck.
Kramar Dorothea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela