Helena

Våga lev din dröm

fireriet bara fortsätter

Publicerad 2012-10-14 12:37:02 i Vardagsbabbel,

Har världens sötaste mamma, helt klart!
 
 
Ojoj, från fem på eftermiddagen till två på natten, men va lyckat det blev. Efter mysig frukost med paketöppning  med familjen mormor, morfar och toppe laddar vi nu inför tårtkalas med 150personer. Woopido! Dessutom dansar mina dansare i gudstjänsten kl 16! KOM om du vägarna förbi!
 
Känns som att Thailand kommer närmare också. Den här helgen var som en milstolpe känner jag nu som skulle hända innan. Och sen skulle det vara nära. Kära nån. Hur ska det gå? Florida åker vi till den 25 oktober. Är inte alls långt kvar. En och en halv vecka. Hej och hå, i det blå. Ha de alla! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela