Helena

Våga lev din dröm

Helgens bravader

Publicerad 2012-10-07 22:44:18 i Vardagsbabbel,

Haft en helt underbar danshelg med Zifa! Knasigt bra slagverkare från Guinea var också på plats och det var helt sjukt grymt! Vi har haft ett event, omställningsgatan, i våran kyrka. Förändra för en förbättring ur miljösynpunkt. Sjukt viktigt, sjukt intressant och bra att man pratar om det på en seriös nivå. Och ja, det var då vi hade workshops och konsert med Zifa!
 
Planerar också för min mammas kalas som är nästa helg. Det är endel att stå i, då det ska sjungas en massa och  konfrancieras. Men kul och bra blir det nog i slutändan. Har dessutom kommit frammåt gällande Thailand (som för övrigt är jättesnart!) Vet vart jag ska befinna mig första dagarna/veckorna och har träffat två tjejer som gjorde samma grej fast för två år sedan. Värt. Enda som saknas nu på mitt visum är två resor med buss ut ur thailand. Wopido. Nervös. Nuuu ska jag mysa med pojken min. Pussochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela