Helena

Våga lev din dröm

jag har världens bästa

Publicerad 2012-10-10 11:16:32 i Vardagsbabbel,

 
Hej alla. Tänkte bara berätta världens gulligaste som hände igår. Efter jazzklassen på danshögskolan blev jag upphämtad vid danderyd av toppe. När vi kom hem hoppade jag in i duschen och när jag kom ut väntade mig ett rum fullt av ljus och två små kladdkakor bakade i hjärtformar med jordgubbar på. Sen fick jag en för tidig 20års present som jag kommer ha på mig jämt. Därav bilden.
Har världens bästa helt enkelt. Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela