Helena

Våga lev din dröm

Ledighet

Publicerad 2012-10-19 08:45:35 i Vardagsbabbel,

Igår när jag satt på en otroligt värd middag med två riktigt fina vänner (närmare bestämt Evelina och Elvira) så fick jag det glada budskapet att jag är ledig idag! Wopido! Så skönt. Precis vad jag behövde :)
 
Så nu har jag sovit ut på mitt vis (till åtta, hihi) hemma hos toppelito och blir uppplockad av mamma om knappa timmen för att skjutsa henne till kyrkan och fortsätta till lidingö och börja tömmandet av lägenheten. Det är så sjukt att det redan är dax. Men flyttar ut på onsdag och då har jag ju ingen bil!
 
Toppe slutar sedan vid tolv och då lär jag vara färdig så ska vi mysa hela dagen, åh vilken bra plan! Igår var det Fairtrade FIKA dag också, åt så mycket fairtrade kladdkaka att jag fick bubblor i magen, värt.
 
Nej nu ska jag äta något riktigt gott till frukost. Hej svej alla fina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela