Helena

Våga lev din dröm

Lördag

Publicerad 2012-10-20 17:14:12 i Vardagsbabbel,

Mys med pojken (måste passa på). Husbybadet med klassen, nostalgi och insikt att husbybadet kommer alltid vara detsamma. Och nu, förberedelser inför en fin trerätters med klassen. Jag och peiling står för efterrätt. Tror jag ska föreslå panacotta, verkar inte vara så svårt! :) Får se vad hon säger! 
 
 
Regnar gör det också. Är inte speciellt sugen på att åka hela vägen kommunalt ut till lidingö. Hm. kanske kan be snällt och få låna en bil. Planerar ändå att gå på gudstjänsten imorgon och säga hejdå till alla söta tanter och farbröder. Då kan jag lämna tillbaka bilen också. Får se vad päronen säger.
 
Något annat spännande jag kan berätta är att jag har linsfri period. Tydligen har jag "tendenser till sår" på hornhinnan och det vore ju inte bra att utveckla sår innan resan. Så nu är det glasögon som gäller fram tills Florida! (4 dagar kvar!! Eller fem, beror på hur man räknar)Så hej hopp på er alla såhär på lördagseftermiddagen. Hoppas ni får en fin kväll allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela