Helena

Våga lev din dröm

godmorgon

Publicerad 2013-04-24 09:25:24 i Mat, Träning,




Godmorgon alla vänner! Hoppas det är bra med er alla såhär en onsdagmorgon i april!
Jag tycker verkligen om mornar. Tror det beror på att man får sig en nystart och chansen att börja om. Nya möjligheter känslan. Min onsdag har börjat riktigt bra, nämligen med ett yogapass på friskis. Promenad i solen både dit och tillbaka, en riktig varm dusch och en mysarfrulle på det. fortfarande har jag tid och livet är gött! Njut vänner, det är vår!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-04-24 12:42:28

Jag har också börjat älska morgonar och framförallt att gå upp tidigt, jag har nämligen upptäckt hur mycket man hinner då ;) Tänk vad mycket bättre det blir när man tänker att man har en strålande dag till sitt förfogande snarare än att man måste gå upp ur sängen ^^

Är det den rosa onepiecen? :)

Svar: Mornar är underbara!!Japp, det är den omtalade rosa onepiecen!
Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela