Helena

Våga lev din dröm

helgen som gått

Publicerad 2013-04-28 15:08:02 i Vardagsbabbel,

Bild från körresan, men samma glada känsla i kroppen även efter denna helg. Har varit på Gålögården och hängt med församlingen. Riktigt härligt. Mycket ute, mycket lek och gemenskap och mycket dans. Nu siter jag på min säng i sollentuna och funderar på hur jag bäst ska spendera min eftermiddag. Tror jag ska ta mig till stinsen och leta skor. Har sagt till mig själv att jag inte ska ha converse något mer och vipps har jag inga skor att sätta på mig! Börjar peppa Valborg oh uppsala, det ska bli miicket trevligt! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela