Helena

Våga lev din dröm

körresa

Publicerad 2013-04-14 23:17:32 i Vardagsbabbel,

Efter en helg full av sång i Värmland sitter jag nu utslagen på min säng men en tappad röst och ett aningen värkande huvud. Glad över helgen är jag, över mina fina vänner jag har i kören och hur grymt bra våran föreställning var. 
Har precis skickat in universitetsansökningen, inte så värst god tid och inte så värst övertygande om jag kommer in. Men himla roliga kurser och program har jag valt. Nu är det bara att be och hoppas på det bästa. Skönt att veta att det finns en plan för mig hur som helst. Nu ska jag sova. Imorgonbitti åker jag till lidingö och tanken med denna vecka är att försöka landa här. Låter lätt men icke om man heter Helena med de höga ambitionerna. 
Hoppas ni sover bra inatt. Det ska jag försöka göra. Hej.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-04-15 09:42:40

Att sova i en säng inatt var inte alltför dumt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela