Helena

Våga lev din dröm

mysarmorgon

Publicerad 2013-04-19 10:32:08 i Vardagsbabbel,

Nu befinner jag mig i Uppsala i toppelitos lägenhet. Har självstudier idag så igår eftermiddag passade jag på att åka hit. Trevlig middag med hans uppsalavänner igårkväll och nu väntar en mysardag. Frukost på sängen har vi precis ätit och snart ska vi ut och GÖRA stan. Behöver en massa saker så det blir perfi. Åt verum hälsofil, inte testat förr men 100 miljarderbakterier (gulligt) smakade väldigt bra.
Sollentuna sen någon gång, jag måste skriva och lämna in ett arbete och så måste jag förbi Lidingö och hämta saker innan vi ska till Odenplan och fira Johan. Brodern har ju fyllt 18 och nu ska han firas av Markus,David,Jakob,Andreas,Toppe,Fredde och ja, mig. Första planen var en herrmiddag, men nu är jag ju hemma så mig slipper de inte! Får se om jag hinner träna när jag är på Lidingö. är ett pulspass vid 17.30. Vore kul att hinna med! Vi får se. Haaasta luego, eller på thai, PopGan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela