Helena

Våga lev din dröm

redan och äntligen. underbart och overkligt.

Publicerad 2013-04-07 22:04:00 i Vardagsbabbel,

Hemma. Känns verkligen overkligt. Efter 28timmars flygresor hit och dit, med alla äventyr som det innebär att flyga, var det ett verkligen kärt återseende på arlanda igårkväll! Familjen och toppe mötte upp mig med pussar, kramar och blommor. Mysfika på sena kvällskvisten och Evelina och Elvira kom och överraskade mitt i natten med finskylt och allt! Vi satt och pratade inpå småtimmarna, prata prata och FIKA!
 
Var otroligt chockad av hur mjuk en säng kan vara (hade helt seriöst glömt bort). Dagen som gått har bestått av kramar och leenden. Himla underbar gå-på-molndag! Åkte och hälsade på Broströms och tog en morgonprommenad hem. Louise kom över på lunch och sen i kyrkan blev det kramkalas med massor av fina! Åh va jag har saknat alla! Kvällen spenderades med mina underbara kusiner Dave and Jaaaake, Emelie följde med från kyrkan. Morbror Thorkhild kom innan han skulle resa tillbaka till Norge efter en sverigevisit. Toppe var med och hela la familia! Nu sitter jag i sängen och ser fram emot att träffa mina klasskompisar imorgon. Dock ser jag inte fram emot att packa, haha. Orkar verkligen inte. Tror jag gör det imorgon. Ha det, hoppas vi ses snart! Gonatt!!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-04-07 22:38:56

Iiiiiiiiiiih wiiiiihooo :D

Precis så känner jag! NU är jag hemma efter min oplanerade men ack så trevliga Sollentuna-visit ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela