Helena

Våga lev din dröm

skål på eder alla

Publicerad 2013-04-05 14:32:57 i Vardagsbabbel,

Här har vi tjejen som efter en heldags dykande (dykarcert yeyeye) följt av 14timmars nattbussåkande, spenderat en hel dag med ca 40kg packning i ett 37gradigt Bangkok. Nu sitter tjejen på Bangkoks internationella flygplats och dricker en kopp kvällskaffe för det dröjer ytterligare några timmar innan den 26timmars långa resan hem börjar på riktigt. Hoho. (Vad gör man inte för budgeten.) Vi kan ju gissa hur fräsh hon kommer vara när hon anläder till svearike. Men det gör henne inte så mycket för just nu är hon väldigt peppad på att träffa nära och kära, andas ren luft och prata svenska! Over and out, vi ses antingen i beijing, frankfurt eller STOCKHOLM!!! ♥ 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-04-05 16:22:34

Fräsch eller inte, du är alltid lika charmig ;)

Jag skulle nästan döda för 37 graders värme, fast Bangkok är faktiskt lite väl varmt och hetsigt...

Själv firar jag in att våren kommit till Stockholm med att ta tunna jackan och skippa vantar. Råkade bara glömma att det är typ kallaste april på länge! Så nu sitter jag är på Le Petit frances uteservering och fryser fingrarna av mig för att skriva en kommentar ;)

Puss och kram och välkommen hem! Ses i kyrkan på söndag :D

Postat av: Alva

Publicerad 2013-04-05 21:06:28

Åh, det kommer bli så kul att äntligen få träffa dig igen! Som jag har längtat!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela