Helena

Våga lev din dröm

trädgårdsjeans

Publicerad 2013-04-28 22:17:23 i Trend,

Dessa gamla jeans hade jag glömt att jag hade. Det är från början mammas, de blev slitna och hon började använda dem i trädgården vilket ledde till att de blev väldigt slitna. Jag sydde in benen på dem för ett par år sedan och började använda dem. Tyvärr blev det ett ganska o-charmigt hål i rumpan efter flitig använding vilket ledde till att de hamnade innerst och nederst i garderoben. Nu har jag dock precis lappat ihop hålet och det ser ut som vit innerficka. NICE: Miljö-Helena i farten. För visste ni att det går åt mellan 7 000 - 30 000 liter vatten att tillverka endast ett par jeans? 

Kommentarer

Postat av: Elisabet :)

Publicerad 2013-04-29 20:28:13

Hua! Bäst att fortsätta lappa på mina redan lappade byxor. Fick förresten en kul kommentar om dem vid ett tillfälle... En kille i yngsta dotterns klass som vägrade tro att de "skitsnygga" jeansen var hemlappade. "Men var har du köpt dem?"
:)

Svar: Underbart! Det är inte så vanligt att det appas nu för tiden tydligen!
Helena

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-04-29 22:16:30

Miljövänligt och SÅÅ snyggt, kan inte bli bättre ju :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-04-29 22:16:37

Miljövänligt och SÅÅ snyggt, kan inte bli bättre ju :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela