Helena

Våga lev din dröm

twinnieparet

Publicerad 2013-04-20 17:32:15 i Vardagsbabbel,

Gårdagen vart mycket bra. Strosande i Uppsala med sköningar, lunch på ett mysigt fik, tåg till stockholm ca två timmar i stället för en. Pulspasset på friskis var feeeett. Så himla skönt att träna, längtar tills det blir vanavanavana. Firning hos brödernagrus och fasching var mycket trevligt, go mat, gott sällskap, bra musik, bra dans osv ni förstår. Sov ute i sollis hos broströms och idag har vi vandrat som twinnies till kista i det finfina vädret. Handlat in lite av varje och myst. Nu laddar vi inför släktkalas här ikväll för firning av freddan. Hej vad alla fyller år i april. Imorgon ska vi till utö på anställningsintervju, spännande. Glaaad lördag
 
 


 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-04-20 20:20:21

Haha ni är ju bara FÖR charmiga! :D

Jag känner också helt sjukt många som fyller år i april! Sen när man tänker nio månader tillbaka och hamnar i juli så känns det rätt så logiskt :P Semester, härliga sommarkänslor, kanske lite extra lätt att ha sex lite varstans eller så xD Självklart blir det barn ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela