Helena

Våga lev din dröm

Uppsala

Publicerad 2013-04-29 22:40:03 i Vardagsbabbel,

OJ vilken häktisk dag jag har haft, har flängt hit och dit. Haft riktiga superlektioner med Petter från Diakonia på Lidingö. Träffade kära Moa i stan efter och fixade&taggade inför valborg, införskaffade också lite nytt till garderoben. Kulikuul. Måndagsmiddag med klassen (Thaimat av Samart) och sen packa och bege mig hit, till Uppsala. Just nu är lägenheten tom, men inom några timmar kommer tvåan förvandlas till hotell för många friends, trevligt. 
Har satt mig med en kopp te och tänkte skriva ett arbete så jag inte behöver ha det hängandes över mig, när jag är klar med det är det bara att börja fira in våren! Hoppas ni får en fin Valborg!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-05-01 01:03:31

Åh hoppas att DU har en fin Valborg! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela