Helena

Våga lev din dröm

ledighet

Publicerad 2013-08-23 23:30:19 i Mat, Vardagsbabbel,

Har nu jobbat klart mina sista dagar på Banérporten för denna gång! Bra veckor, söta barn och bästa personalen. Nu väntas lite ledighet innan skolan drar igång. Har hittat boende vilken känns awesome, kommer bo centralt så det är riktigt nice och jag menar kök, toa och dusch har jag delat förr! 
Har nu skuttat omkring här hemma och övat in koreografier, handlat fredagsmys till bara mig och ätit B&J's allra godaste glass, naturgodis och smoothie framför OC. Abo, sånt gör jag ALDRIG själv, slappar?!? Alla här hemma är nämligen borta ikväll eller hela helgen, men orkar inte ta mig iväg någonstanns och behöver öva på det här med att inte ha något för mig hela tiden! Haha!
 
Är i ett riktigt mysmode, imorgon vill jag ta promenad, bada bubbelbad, fixa naglarna, sova länge,,.. Åh semester! Klippa mig vill jag också göra, dansa ska jag göra och till kvällen ska jag och Malle på Tele2Arenas invigning!! Hon lyckades kirra gratisbiljetter så ska få lyssna på Robyn, Kent och Winnerbäck! TAGGA!
 
Nu ska jag sova, brukar inte sova så värst länge när jag varit uppe tidigt så måga dagar i rad om jag känner mig själv rätt! Sov gott världen. Ta hand om er alla vänner där ute. 
 

Kommentarer

Postat av: Elisabet :)

Publicerad 2013-08-24 23:30:38

Härligt att du fått boende! Önskar dig allt gott i dina nya äventyr!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela