Helena

Våga lev din dröm

lördagsmorgon

Publicerad 2013-08-24 13:00:19 i Träning,

Har haft en väldigt skön morgon och förmiddag. Långfrukost med tv4 morgon och DN. Promenad runt väsjöbacken och nu dans i solen. Skuttar omkring på baksidan och tänker hur roligt det måste se ut för alla grannar, men inne vill man ju inte vara denna fina dag! 
Har dock börjat snora och känner av i halsen, som ett brev på posten med ledighet, när kroppen slappnar av! Tur att jag har tid att ta det lugnt! Nu ska jag dansa igenom hela 4-5års programmet igen och sen blir det lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela