Helena

Våga lev din dröm

Tele2Arena

Publicerad 2013-08-25 16:33:00 i Musik,

Maffigt värre. Har inte varit alls mycket på stora konserter så det var verkligen en upplevelse. Just det här är när Robyn spelar! Mm, va bra det var!
 
Idag vaknade jag upp och kände mig mega skruttig, tog bilen till kyrkan ändå och piggare känner jag mig absolut efter det! Har inte varit i norrmalm sen innan sommaren, alltid lika härligt att komma tillbaka! 
 
Nu har jag börjat dansa på 6-8års programmet, lite mer steg är det allt att komma ihåg så det tar längre tid. Imorgon ska jag dock träffa Elina och repa på förmiddagen, bra och kul! Efter det lånar jag bilen upp till mormor och morfar! Myyyse! Nej nu ska jag fortsätta dansaaa! Heej svej, glad söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela