Helena

Våga lev din dröm

2 i 1

Publicerad 2013-02-11 02:21:01 i Träning,

2 i 1 tips. Älska effektivitet.
 
Jag har en tendens att få överbelastning i muskler kring knäna. Hände första gången förra våren när jag började träna fett mkt från ingenstans och efter det måste jag vara mycket mer försiktig. En övning för att bygga upp muskler kring knäna, utan att belasta knät när du gör övningen är att göra "tå knip". Stå helt vanligt och knip in tårna under foten. Jag har börjat göra det när jag borstar tänderna. 100 st är lagon för att det ska kännas regält. Jag har dessutom tendensen att borta tänderna i 20 sekunder och sen tycker jag att det är lagom. Så det blir ett perfekt sätt att dra ut på tandborstningsprocessen som för övrigt är en sjukt billig försäkring för att slippa betala tandläkare! Så here you go, två flugor i en smäll för bättre hälsa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela