Helena

Våga lev din dröm

dessa knän

Publicerad 2013-02-15 17:26:00 i Mat, Träning,

Träningen har sina effekter på mina usla knäleder. Nu kan jag inte gå normalt, igen. Har gått så himla fint att promenera varenda dag i två veckor, har verkligen förökt att bygga upp muskler runt knäna och öka promenadlängden stegvis. Så skulle jag ut och springa i morse, och som ett litet brev på posten har jag nu så ont så jag haltar mig fram. Och så var det med det. Imorgon blir det vilodag, ofrivillig men nödvändig. Ska sitta på buss till Burma för nytt visum så har inte så mycket val. Har tryckt i mig halva påsen med surisar, den andra halvan lär dejta mig på bussen. Tillsammans med lite papaya, youghurt och grovtbröd med fillaost. Lyx att unna sig när man är i storstan. Nej nu är det dags att sova. Här kommer en söt varelse som jag fotade på nyårshelgen i en by som jag inte minns namnet på. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela