Helena

Våga lev din dröm

Doi Inthanon

Publicerad 2013-02-24 12:39:00 i Vardagsbabbel,

Idag har jag varit uppe på Doi Inthanon, Thailands högsta topp, 2500m. Kul och kallt var det och bränt mig på näsan har jag gjort så regält att jag ser ut som Rudolf. Nu kanske dom börjar förstå varför jag vill vara lika brun och fina som dom är.
Nu ska jag ta tag i lite skolprojekt, läsa och leta musik till på fredag. Sen ska jag leta musik till hostellet imorgon också, så det blir ett himla letande. Senare kommer nog lite bilder upp från idag! Stay tuuned. Pussar från rudolf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela