Helena

Våga lev din dröm

färdig

Publicerad 2013-02-25 10:46:00 i Musik, Träning,

Listan är klar. 27 minuters musik på USB minnet. Upplagt som en värmupp, en upptempo. En första strech och en styrka. Gagnam style blir mest spring och knas och sen två avslappning/strech.
 
 
-Grace Kelly, Mika
-D-D-Dance, the Royal Concept
-Love on Top, Beyoncé
-Don't yoy worry child, Swedish House Mafia
-Gangan Style (alla älskar den här okej, dom kommer vara glada)
-Payphone, Maroon 5
-Circle of life, Lion King
 
Om det nu inte fungerar imorgon när jag ska testa den på skolan,.. ja, haha. då dödar jag usbstickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela