Helena

Våga lev din dröm

färgglatt ska det vara

Publicerad 2013-02-25 15:14:28 i Vardagsbabbel,

Blommor får mig att tänka på Solvalla, mitt goa sommarjobb (inte förra sommaren men de två somrarna innan det) Vad ska jag göra denna sommar, och till hösten? Var ska jag bo, ska jag plugga eller jobba? Det här är frågor som kommer upp allt oftare, tycker det är kul att tänka och fantisera, men jag tycker också att det är kul att ha en aning. Haha. Kära nån. Det visar sig väl med tiden antar jag. Tack och godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela