Helena

Våga lev din dröm

hejhejgladglad

Publicerad 2013-02-05 10:33:07 i Vardagsbabbel,

Supersnabbt inlägg, är väldigt glad.
1. för att Hostellet igår var så himla lyckat,
2. skolan idag gick bra och
3. toppelito kommer om mindre än en månad !!!! Ja ni hörde rätt, biljetter är bokade för både honom och mig. 4mars är ett datum att längta efter. Samtidigt ska jag dock njuta av tiden här. Klur. Jaja, nu ska jag iaf kila. Skriver mer om allt senare ikväll!
4. Blir glad av att se att folk läser. Ska bli så kul att träffa alla i april sen och få berätta live! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela