Helena

Våga lev din dröm

pepp

Publicerad 2013-02-13 16:07:00 i Vardagsbabbel,

Pepp inför konserten imorgon! Först ska jag ha pyssel i skolan med åk 4 och 2, sen vid två tiden åker en fulllastad bil till chiang mai. Ska bli kul att träffa vänner där ifrån och äta lite annat än ris. Ska dansa på New Life på fredag och förnya visumet i Burma på lördag. Ska handla in allt som behövs för projektet och gå i kyrkan på söndag och sen kommer jag tillbaka hit på måndag! Intensiva dagar, längar efter pasta som jag har köpt in... Haaa de! (imorgon ska jag upp 5.30, woop woop!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela