Helena

Våga lev din dröm

jobb i svett

Publicerad 2013-02-25 09:54:00 i Vardagsbabbel,

Det är verkligen inte mysigt att sitta framför datorn när det är såhär varmt. Håller på med nedladdningar av låtarna jag bestämt mig att använda till på fredag, tar en himla tid och internetstickan kommer snart vara tom! Och jag är då verkligen inte tecknikens underbarn, jag har sagt det förr, för att det är sant. Har hållt på hela dagen med att försöka få ner 7 låtar på ett USB!!!! 
 
Annars idag har jag promenerat på morgonen, tvättat en massa tvätt, hängt med MeYo (tydligen var det ingen skola idag) och vi hade picknincklunch med lite nudelsoppa jag gjorde, jag börjar bli scillad på deras mat! Bara att ha i en massa chilli så är det -mmm aroy aroy! Sen har jag förberett dans för hostellet ikväll, om nu barnen är där, återstår att se. Ska innan dagen är slut även göra danserna till musiken på fredag, har ju inte ens börjat med det (!!), planera lektioner för imorgon och hostelbesök i övrigt ska jag också göra. Imorgon kommer Linnéa från Equmenia (sverige) hit till Nong Tao, även om jag aldrig träffat henne annat än på skype ser jag fram emot det mycket! 

Har laddat upp bilderna från Doi Inthanon, här har vi någon konstig tjej på ett högt berg. Fler, förhoppningsvis bättre bilder kommer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela