Helena

Våga lev din dröm

Torsdag

Publicerad 2013-02-07 09:51:22 i Vardagsbabbel,

Har inte berättat om mitt projekt jag har med Hostellet här!
Den 14e (alla ♥ dag)ska vi åka ner till Chiang Mai med barnen och så ska vi framföra en dans var det sagt. Det har dock visat sig att det inte finns högtalare i mitt lilla Nong Tao, så dans går ju då inte att öva på. Dessutom kan bara 10-12 barn åka med för det är bara en bil som går, och mer än 10-12 kan man nog inte proppa in på ett flak och köra med i två och en halv timme..
Så blev till att tänka om, men det blir en bra lösning tror jag. Så nu på mina kvällar där varvar vi sång dans och lek. Sång på engelska som vi dansar till, wopido klurigt! Kommer alltid hem varm och med ett leende på läpparna. Barnen är så fina, och så små. 
Nu ska jag iväg igen, idag efter allt kämpande med engelska ord och lekar så ska dom få smaka på svenskt kvalitéts godis. Ahlgréns Bilar. (Gillar inte, så fassar ju fint) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela