Helena

Våga lev din dröm

ännu mer skype

Publicerad 2013-01-23 16:23:00 i Vardagsbabbel,

Skypeat och skrattat med gooa flickor på Nya Zeeland! Visste inte att det är 6 timmar skillnad från här. Tnkte typ att det låg under Thailand. Sne världsuppfattning.. Kul var det iaf. Bilden beskriver många fina känslor..
Har också haft ett intensivt och väldigt roligt sista danspass på New Life. Dom lärde sig allt och var så himla bra. Stolt som en höna var jag och röd som en arg tomat. Fick med mig lite fina bilder hem på kameran som jag ska titta på och minnas den tiden. Dessutom fotade jag av lite saker i deras handmade-by-themselves-butik. Tänkte fixa så att ni från sverige kan beställa av mig och att jag kan skicka upp det till er. Är verkligen fina grejer, väskor, smycken och fodral i bra kvalité. Och alla pengar går till verksamheten. Så det ska jag klura ut någon bra lösning på. Nu har jag bilder på några utvalda varor där ifrån iaf!
Sen var det då fotboll. Lite kul att jag som aldrig sett en fotbollsmatch live nu ser min första här. Sverige-Nordkorea blev 1-1 och sverige vann i straffar. Sen kom Finnland-Thailand, då var det livat på stadion må jag säga. Dock vann Finnland, så det blir Sverige-Finnland i final på lördag, hade varit kul att se men då är jag på annan ort!
Nu inväntar jag kvälls möte med equmenia över skype. Sen ska jag sova! Är så himla trött! Hoppas det rullar på i svea rike, och på ala andra ställen ni befinner er på vänner! Heeej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela