Helena

Våga lev din dröm

Fixelitrix

Publicerad 2013-01-14 14:03:05 i Vardagsbabbel,

Fixar kväll ikväll då. Maila lite, packa, förbereda hostell besök imorgon. (hm, vad ska jag hitta på?) Kommit på att jag behöver köpa kollegieblock och en bättre liten ryggsäck. Ja för alla som är undrar över just det. Om det här är fixar kvällen var det fullt upp dagen idag. Sprang innan frukost, och fixade klart med dansen efter den. Hängde och lunchade med Amanda, riktigt mysigt. Åkte till New Life och dansade och sen åkte jag till en Pwoh Karen som ville ha en engelska lektion. Egelska mot middag. Soft. Och nu, fixarkväll. Lite härliga bilder bjuds det på. Juste, finns det mer tips så tas det väkommet emot, toppe kommer ju hit (ja, relativt snart iaf!) Hoppas det är bra med alla, Kramar.
Koh Samet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela