Helena

Våga lev din dröm

i love you today

Publicerad 2013-01-14 13:42:00 i Vardagsbabbel,

Fick finaste kommentaren idag. Känner mig så glad. Hade en kanon lektion på New Life, ni vet sådär lyckad så att det känns i hela rummet. Alla skrattar och är samtidigt fokuserade, jubel efter nya steg och alla hänger med. Underbar stämning och det känns som en bra koreografi. Dessutom uppvärming till Don't you worry child, see, heavens got a plan for you. Känns så klockrent att just dessa tjejer får höra det.
Efter lektionen sa iaf en av dem, oh, I love you today teacher! Hennes sätt, med sina få engelska kunskaper, att uttrycka att hon var glad och hade haft kul, och ja att hon kanske tyckte om mig också. Men framför allt att hon var glad och då är allt slit värt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela