Helena

Våga lev din dröm

Koh samet - lite bilder

Publicerad 2013-01-12 14:06:18 i Vardagsbabbel,

Mmm, våran strand var absolut finast. Bilderna talar för sig själv.

Dagen då. Det har varit en riktig hemma dag. Precis vad jag behövde. Sprang innan frukost, tittade lite OC nyduschad i sängen. Började förbereda dans innan lunch och blev färdig under eftermiddagen. Tjejerna önskade en kristen sång på Koreanska. Haha. Heja mig! Dessutom är det hiphop, hihi, jag har aldrig dansat hip hop. Så det var intressant. Känner mig ganska nöjd iaf. Hoppas de tycker att den är kul.
Skypade med familjen, åt lite svenskt surt godis (sura rosa bananer, om någon skickar det på posten är den en hjälte!!!) Sen gick jag och Soso, en kusin här i familjen och simmade. Sen var det middag och nu ska jag ha mysarkväll :) Titta på OC eller någon film med familjen. (och äta lördagsgodis, tjoho!) Glad lördag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela