Helena

Våga lev din dröm

PEPP

Publicerad 2013-01-10 16:16:00 i Vardagsbabbel,

PEPP på att livet är fyllt av utmaningar. Det är upptill en själv hur man tacklar dom. Det här med kultur är inte alltid en räkmacka. Men lär sig något gör man alltid. Efter att ha läst den ganska meningslösa men sjukt roliga boken Elsas mode, ska jag också bli supergirl, fast på mitt egna sätt. Har en massa oklara nyårslöften som jag inte ens kan strukturera i min hjärna, men ja som sagt är pepp på att starta mina egna små projekt. Värt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela