Helena

Våga lev din dröm

skriva skriva

Publicerad 2013-01-23 03:28:25 i Vardagsbabbel,

Nu ska jag sätta mig och skriva. Läser denna bok med skolan och nu ska reflekterande ske. Riktigt intressant är det men tid tar det också. Om ni är intresserade av fattigdom, fötryck och varför det är som det är i världen så läs. Bra är den. Nu blir det tid åt det. Vid 13 ska jag åka till New Life, så mycket tid handlar det inte om. Vill lägga upp bilder och skriva om förra veckan i byarna, men nu, fokuus.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela