Helena

Våga lev din dröm

sverige kontakt

Publicerad 2013-01-22 17:42:00 i Vardagsbabbel,

Har precis pratat med världens bästa Elvira. Den tjejen blir man glad av alltså! Är i allmänhet väldigt glad just nu. Allt känns bra. Dansade på New Life igår, två lektioner hade jag. Pratade med Moa gjorde jag också :):) två glada gubbar får det! Idag lagade jag svenska pannkakor på KBC hostell, och sanning och säga var jag urkass. Jag skyller på smeten, stekpannan, elden (inte plattan, elden) och stekspaden, som var en sked. Som tur var hade Tim mer skills och efter typ en timme fick alla njuta av svenska pannkakor med jordgubbssylt! Känndes som ett bra avslut där. Lärde ut ännu en sång till dom också, bra stämning, bra kväll. Imorgon ska jag börja packa, titta Sverige-Nodkorea och dansa på New Life!
Kommer en liten glad bild, den glada stunden till ära. PiiMin och mamma påväg, på Chiang Mai's vanligaste färdmedel! 
Har ju varit borta också. Därför jag inte skrivit pålänge. Bilder komer komma. Helt fantastiska dagar. Berättar mer sen. Ska iväg på torsdag också (på obestämd tid) och det bidrar till den allmänna munterheten. Det där får ni också veta mer om i en piggare stund! Haa dé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela