Helena

Våga lev din dröm

under hökens vingar pasa thai

Publicerad 2013-01-28 15:50:00 i Vardagsbabbel,

Idag har jag lyckats beskriva under hökens vingar kom, på thai. Är inte det en väldans bedrift? Fick iaf 35st 7-12 åringar att fatta galoppen och leka för fullt, fett stolt! Och oj va kul va hade! Så det är alltså känslan efter första hostellbesöket. Måndagar-torsdagar everyweek from now on! 
 
Imorgon börjar jag undervisa åk 4 och åk 1 & 2 i engelska! Lite ändringar, men fett kul med pyttisar! Blir kl10-11 med åk 4 tisdagar-torsdagar och kl13-14 åk 1 tisdagar och onsdagar, på torsdagar 13-14 åk 2. Svårt att veta med kunskapsnivåer, men hej och hå i det blå. Man kan inte vara bäst första lektionen, men andra? Supergirl here i come. Har ätit vattenmelon idag, för allas vetskap. Det var gott med variation till riset. Åh är så himla pepp på livet här! Vet inte hur jag ska försklara så att man förstår skillnaden. Men det är helt underbart här! Oooooch nu ska jag sova i kylan! Hejsvej på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela