Helena

Våga lev din dröm

blåsippan och en kvällstanke

Publicerad 2013-06-10 01:59:00 i Resor, Vardagsbabbel,

Blåsippan ute i backarna står. Inte längesedan som det såg ut såhär. Cirkus två månader sen. Och ja, för ungefär två månader sen kom jag tillbaka hem till Sverige. Konstigt det där med tiden. Snabb men ändå långsam. Min tid i Thailand känns som en evighet samtidigt som känslan att jag aldrig ens varit där också existerar. De två månader som gått sedan jag kom hem har gått snabbare än ett andetag och snart har jag varit hemma mer än halva tiden jag var borta. Ojoj. Bäst att gå till sängs. Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela