Helena

Våga lev din dröm

bra eftermiddag

Publicerad 2013-06-04 22:06:00 i Vardagsbabbel,

En riktigt go bild för x antal år sedan.
Har haft en bra eftermiddag. Att träffa Elvira och leta studentpresent var trevligt, gick varv efter varv i centrum och blev trötta i fötterna. Hoppas de små vitmössorna blir glada nu! Haha! Mysigt att träffa Elvira i alla fall! ♥ Sen bar det av mot GamlaStan och vapiano för att hänga med Moa och Maria. Så gott och så trevligt. Prateliprat om allt möjligt och sen tittade vi på Malin&Arvids konsert med St Jacobs Ungdomskör i Storkyrkan. Riktigt bra. En sån där konsert när man får rysningar av alla fina toner. Fick åka med Svenssons hem och nu tror jag minsann att det blir kvällsfika med familjen. Fika fika fika, det är det vi svenskar är bra på. Hoppas ni har haft en fin junitisdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela