Helena

Våga lev din dröm

dans

Publicerad 2013-06-03 10:05:00 i Träning,

    
Dans är så underbart. Det ger mig så otroligt mycket energi och är ett sätt för uttryck. Kombinationen musik och rörelse är perfekt för mig. Bästa träningsformen nominerar jag det heltklart till. Här är bilder från olika tillfällen inom närmaste tiden när jag fått njuta av dans i olika former. På föreställning, dansgolvet på babasonic, inspirationskurs för eget lärande och som lärare själv. Kan också glatt meddela att jag ska jobba som lärare i höst på funkykids!! Kul med nytt sammanhang! Ska också inom kort börja planera för dansen på spelasjung, är riktigt pepp. Hoppas ni alla har en träningsform som också kan vara er hobby. Då blir man liksom aldrig av med det! 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-06-04 00:27:04

Åh där vet jag många som har dansat! Du kommer passa så bra som lärare där :) Jag hoppas du kommer fortsätta litegrann som danslärare i många år till, för då kan jag sätta mina barn hos dig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela