Helena

Våga lev din dröm

en ny dag

Publicerad 2013-06-04 09:18:00 i Vardagsbabbel,

SItter i sängen med datorn. Långa mornar är så goa. Funderar på vad jag ska göra denna dag. Måste packa upp. Igår blev jag färdig med ungefär hälften av lidingöpackningen och thailandsväskan står fortfarande ute i garaget. Det var liksom annat som distraherade, fint väder, middag hos grannar och kvällsprommenad & tee häng med Pia! Åh va det var mysigt att räffa den flickan måste jag bara tillägga. På tok för länge sen! Dock inte så konstigt med tanke på att hon befunnit sig i götlaborg detta år!
 
Förutom packa vill jag träna, måste också fixa lite inför studentmottagningar jag ska på. Till kvällen har Malin konsert i storkyrkan med sin kör, det vill jag gå på! Dessutom kommer Ida hem idag!!! Woooo, hon har varit borta sen i oktober, så tagga tagga tagga på att träffa henne!! Hoppas ni får en fin dag, så får jag se vad det blir av min! ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela