Helena

Våga lev din dröm

försommargrill

Publicerad 2013-06-08 17:11:35 i Mat,

Halloumi och sparris på grillen igår - go veggie!
Har haft himla skönda dagar. Mycket sol, och god mat. Har hängt med toppe igår och idag. Fixat inför freddes student (toppeklippergräs-jagsolarochläsertidning) och packat upp mina väskor (jagtvättar-toppehopparstudsmattamedoskar). Idag har jag börjat förbereda dans inför spela sjung, det kommer bli grymt. Är redan taggad! Ikväll ska vi ut och äta, vi åker mot stan vid sex och ser vart vi hamnar. Myse. Hoppas ni har en fin helg och riktigt njuter av solen och det underbara vädret! Det gör jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela